48-uurs controle
Snel en betrouwbaar melden van problemen
RadiatorKopen, samen met onze fabrikanten en vervoerders, behandelt uw bestelling met de grootste zorg. Wij vragen u om uw producten bij levering grondig te inspecteren op visuele schade en volledigheid. Meld eventuele problemen binnen 48 uur na levering. Meldingen na deze 48 uur met betrekking tot schade en/of levering vallen vrijwel niet onder de garantie.
Onderstaand serviceformulier voor beschadigingen of het niet overeenstemmen met de orderbevestiging is nodig om uw melding in behandeling te nemen. Onze serviceafdeling zal zich inzetten om u zo snel mogelijk te helpen. Binnen 3 werkdagen na ontvangst van het serviceformulier zal contact met u worden opgenomen door de serviceafdeling. Door het formulier zo volledig mogelijk in te vullen, kunnen wij u beter en efficiënter helpen.
Omdat RadiatorKopen geen invloed heeft op de planning van de klant, erkennen wij nadrukkelijk geen enkele aansprakelijkheid in vertraging van werkzaamheden en de hieraan verbonden kosten. RadiatorKopen zal echter voor 100% inzetten voor een snelle afwikkeling.
Bekijk hier de volledige algemene voorwaarden van RadiatorKopen.